استخاره آنلاین با قرآن کریم

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
کاظم رضوانی.. وبسایت ورزشی[252]
خدایا.. چنان کن که سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
EMOZIONANTE ###@وطنم جزین@### سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani دلبری جاده های مه آلود عصر پادشاهان سایه وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی گل باغ آشنایی ««««« شب های تهران »»»»» ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ فریاد بی صدا عاشقانه یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . ****شهرستان بجنورد**** دلدارا امامزاده میر عبداله بزناباد قرآن سفیر دوستی تنهایی......!!!!!! تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر جـــیرفـــت زیـبا .: شهر عشق :. پیامنمای جامع نرگس 1 عکس های عاشقانه فقط عشقو لانه ها وارید شوند منطقه آزاد دل شکسته عشقی به پاکیه عشق شیرین و آبتین welcome to my profile عشق Manna علمدار بصیر محمد قدرتی ..::غریبه::.. نهِ/ دی/ هشتاد و هشت وبلاگ هواداران نیوشا ضیغمی دختر آفتاب این نیز بگذرد ... یک نفس عمیــــــــــق عشق یعنی ... اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... بچه های مدرسه امام رضا(ع) نوری چایی_بیجار نمی دونم بخدا موندم YAS یار کارگر سکوت پرسروصدا فرهنگی شهروند درجه دو تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است. یاس... نبض شاه تور صل الله علی الباکین علی الحسین عشق فقط عشق خدایی ghamzade ردپای عشق بر و بچه های ارزشی ❤ i همه چی ❤ اینجا همه چیز درهمه آموزش تست زدن کنکور فقط خدا vagte raftan پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان مناجات با عشق معرکه همون قلقلک مسافر در شب... دکتر رحمت سخنی بدو بیا !!!! کهکشان فانوس my twitter به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید سلامت ما اخبار روز ایران وجهان عکس و جک و اس ام اس چیزهای جالب اسمس بارون هم نفس دهاتی دکتر علی حاجی ستوده مینویسم بنام خواهرم آیــــــــات تنـهـــا donyayeemrooz به یاد تو دکتر علی حاجی ستوده آفــتــــــاب عروسک شهـــرستان شـیــــــــــروان فـــال حـــــــافظ نــفـــس تــک زنــگ ( شـیـــــــروان ) فناوری اطلاعات جملات زیـــــــبا خریـــد اینتـــرنتی پـرنـد دانلود شیــــروان ورزشــــــــــــــــــی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س دوران مجردی(*-*) ... تنهـــــایــــے تینا

انگیزه ورزش کردن

بـرای ورزش کـردن به کمی انـگیزه نـیاز دارید؟ نکاتی که در این مقاله عنوان می کنیم به شما کمــک میکند با داشتن یک برنامه تمرینی خوب، فعال و شاداب بمانید.
همه آدم ها با انگیزه کافی برای ورزش کردن بـه دنـیـا نمی آیند. اگر شما هم یکی از آندسته از آدم ها هستید کـه هر کـاری را بـه دویدن روی تردمیل ترجیح می دهند، یا ترجـیح می دهند هـر جـایی باشند ولی در باشگاه نباشند، نکات زیر می تواند کمی بـه شـما انـگیـزه بـدهد و ذهــن شما را درمورد ورزش تغییر دهد.
? تغییر ایجاد کنید.
اگر از اینکه مجبور باشید هر روز همان کارهای تکراری را انجام بدهید خسته شده اید، کمی در برنامه تان تغییر ایجاد کنید. هیچ کس نگفته که مجبورید هر روز در همان مسیر همیشگی پیاده روی کنید. شما به کمی تنوع فعالیت نیاز دارید. با کار کردن روی گروه های عضلانی مختلف، بدنتان هم شاداب تر خواهد بود.
? ورزش را به نوعی ارتباط اجتماعی تبدیل کنید.
دوستانی پیدا کنید که علایقی شبیه به شما داشته باشند. ورزش کردن با دوستان انگیزه بسیار زیادی به شما می دهد. اینکار باعث می شود همدیگر را به ادامه راه تشویق کنید و تمایل کمتری به دست کشیدن از تمرینات داشته باشید.
? با فرزندان و حتی حیوانات خانگیتان به ورزش بپردازید.
اگر پیاده روی و دویدن ورزش مورد علاقه شماست، می توانید این کار را به همراه سگتان انجام دهید یا با بچه تان به دویدن بروید. اگر آنها به این کار علاقه مند باشند، انگیزه بسیار زیادی در شما ایجاد خواهد شد.
? واقع بین باشید.
اهدافی برای خود تعیین کنید که می دانید که از عهده آن برمی آیید. فعالیت هایی را انتخاب کنید که می دانید می توانید به خوبی انجام دهید. اگر فکر میکنید که مداوم از تمریناتتان خسته می شوید، شاید موقع آن رسیده که کمی تغییر در برنامه تان ایجاد کنید.
? فعالیت هایی را پیدا کنید که تمرین ورزشی نباشند.
فعال بودن است که اهمیت دارد حتی اگر یک تمرین ورزشی درست و حسابی هم نباشد. مثلاً می توانید به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید. در وقت ناهارتان به پیاده روی بروید. با اینکار از فعال بودنتان احساس خوبی پیدا می کنید و کمی هم در برنامه همیشگیتان تنوع ایجاد می کنید.
? یادداشت کنید.
داشتن یک دفتر یادداشت برای ثبت پیشرفت هایی که در زمینه ورزش می کنید، به شما کمک می کند ببینید که روند پیشرفتتان چگونه است و اهداف جدید برای خود تعیین کنید. اگر فکر می کنید که سالیان سال است که همان فعالیت های تکراری را انجام می دهید، یک تغییر عمده در برنامه تان پیاده کنید و روند پیشرفتتان را ثبت کنید.
? پاداش!
اگر ورزش کردن در نظرتان شکنجه و عذاب است، چیزی به خودتان بدهید که به شما انگیزه بدهد بتوانید تمریناتتان را کامل انجام دهید. اگر 4 روز در هفته تمرین می کنید، اگر از عملکرد خود راضی بودید به خودتان جایزه بدهید. این جایزه می تواند یک روز باشگاه نرفتن، خریدن یک شلوار جین نو، و ... باشد. خودتان را خوشحال کنید چون لیاقتش را دارید.
? رشته های ورزشی مختلف هم به حساب می آیند.
اگر از اینکه مجبور باشید برای ورزش کردن بیرون بروید متنفرید، می توانید در تیم والیبال شرکت یا دانشگاه عضو شوید. تنیس یاد بگیرید یا هر رشته ورزشی دیگری که به نظرتان جالب می آید. با اینکار هم از فعالیتتان لذت می برید و هم ورزش کرده اید.
? موقع ورزش لباسهای خوب بپوشید.
اگر در لباس های ورزشیتان احساس خوبی پیدا می کنید، این احتمال وجود دارد که بخواهید با آنها پز بدهید. پس یک لباس ورزشی خوب بخرید که وقتی تنتان می کنید از خودتان خوشتان بیاید.
? حواستان را به چیز دیگری منحرف کنید.
اگر می خواهید از دوچرخه ثابت یا تردمیل استفاده کنید، می توانید جلوی تلویزیون اینکار را بکنید. با هدفون به موسیقی دلخواهتان گوش دهید. چیزی پیدا کنید که موقع ورزش روی آن تمرکز کنید، مطمئن باشید خیلی کمکتان می کند.
? اگر در اول کار موفق نشدید....
شانس اینکه دوباره ورزش را از نو آغاز کنید نامحدود است. اگر ورزش را ول کرده اید و هفته ها از انجام آن شانه خالی می کنید، دوباره تلاش کنید—وقتی تمرین روزانه تان را به پایان رساندید، مطمئناً از اینکه دوباره ورزش را شروع کرده اید خوشحال و راضی خواهید بود.

انگیزه ورزش